España - Reisverslagen van Lilian - WaarBenJij.nu España - Reisverslagen van Lilian - WaarBenJij.nu

España

Voor de eerste keer in mijn leven bezoek ik Spanje en wel met een heel speciale reden: Ik neem de zorg op me voor 3 kinderen, twee meisjes en één jongen, en het gaat echt super leuk worden! Alle drie zijn ze best verschillend, maar alle drie ook leuk op zijn/haar eigen manier en ik ben ervan overtuigd dat ik van alle drie dingen kan leren en zij van mij. Zoals Engels bijvoorbeeld. Ik kan geen Spaans en moet/praat de hele dag in het Engels (praten). Gelukkig kan ik me inmiddels redelijk redden in het Engels. Van de kids hoop ik eigenlijk aardig wat woorden Spaans mee te pikken.. Dat zou ik echt geweldig vinden. Bij hen thuis wordt Catalaans gesproken, maar ze kunnen natuurlijk ook Spaans spreken. Ik kijk zo uit naar deze ervaring en als het kan, houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen.

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2016

Afscheid nemen is nooit leuk

22 Juli 2016

Eten, slapen, feesten en opnieuw

14 Juli 2016

Relaxed werken

06 Juli 2016

Fijne gevoelens

26 Juni 2016

Mooie momenten
Lilian

Gewoon een meisje die geboren is om de wereld te ontdekken en te verbeteren.

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10629

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 28 Juli 2016

España

10 Februari 2016 - 09 Juni 2016

Wanderlust ...

Landen bezocht: