Wanderlust ... - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lilian - WaarBenJij.nu Wanderlust ... - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lilian - WaarBenJij.nu

Wanderlust ...

Blijf op de hoogte en volg Lilian

10 Februari 2016 | Nederland, Meppel

Hallo iedereen!

Hebben jullie dat soms ook? Je wordt een keertje tegen twaalven wakker en je voelt je slap en moe. Je gaat ontbijten en daarna een beetje relaxen in je huis. Facebook hier, Instagram daar, mail checken, radio aan... En eigenlijk doe je helemaal niets! De regen maakt het ook niet echt beter of zo. Nou, zo'n dag heb ik vandaag dus. Nergens zin in, terwijl ik mijn huiswerk nog moet maken.... En ondertussen zou ik liever in een exotisch oord zijn. Lekker genieten van zonsondergangen met een drankje op het strand.. Ik heb echt behoefte aan rust. Serenità per favore! Maar goed, het leven gaat hier gewoon door. In een aardig hard tempo moet ik zeggen. Straks is het schooljaar alweer voorbij! Wow! Ik hoop echt dat deze zomer net zo leuk wordt als de zomer van 2014! Die was echt geweldig! Als ik kon, zou ik foto's terugkijken, maar dan wordt de wanderlust alleen maar erger. Help, ik wil weg.

Verslag uit: Nederland, Meppel

Wanderlust ...

Help, ik wil weg!

Recente Reisverslagen:

19 April 2016

AMSTERDAM

17 Maart 2016

Plannen voor de zomer

10 Februari 2016

Wanderlust ...
Lilian

Gewoon een meisje die geboren is om de wereld te ontdekken en te verbeteren.

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 10625

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 28 Juli 2016

España

10 Februari 2016 - 09 Juni 2016

Wanderlust ...

Landen bezocht: