AMSTERDAM - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lilian - WaarBenJij.nu AMSTERDAM - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lilian - WaarBenJij.nu

AMSTERDAM

Blijf op de hoogte en volg Lilian

19 April 2016 | Nederland, Amsterdam

Wat ik nu toch weer heb gedaan! Jullie zullen het misschien niet geloven, maar ik ben toerist geweest in eigen land! Drie nachten heb ik samen met mijn buitenlandse vriend in een hostel geslapen en hebben we twee volle dagen gehad om Amsterdam te ontdekken. Een goede oefening voor als ik volgend schooljaar in Amsterdam ga studeren. Dus, wat heb ik allemaal gedaan? Een heleboel! De eerste dag was het prachtig weer, dus hebben we onder andere een tochtje over de grachten gemaakt! Wauw, wat was dat cool om een keer te hebben gedaan! Voor mijn vriend was het de eerste keer in Amsterdam, maar voor mij was het net zo goed de eerste keer dat ik zo'n tocht heb gemaakt en Amsterdam echt eens goed heb bekeken. Door de ogen van een buitenlander, kijk je toch anders naar je eigen kikkerlandje. Amsterdam associeer ik met grachten, maar natuurlijk is Amsterdam ook de stad waar bijvoorbeeld wiet roken legaal is.. Ik vind de geur echt niet fijn, maar aangezien mijn vriend rookt, wilde hij een jointje proberen... Ik heb hem maar zijn gang laten gaan, ik kan het hem immers niet verbieden, maar gelukkig was het zijn eerste én zijn laatste keer. Om nog maar even door te gaan op slechte gewoontes: elke avond heb ik alcohol gedronken.......oeps. De eerste avond bier, de tweede avond cider en de laatste avond wijn... Ach, voor deze keer kan het wel, zeg ik dan maar, want mijn verjaardag had ik eigenlijk nog niet echt gevierd, maar nu dus dubbel en dwars!

De tweede dag was het helaas minder qua weer, maar toch zijn we naar het Vondelpark geweest. Toen we daar eenmaal waren, werd het al gauw mooier weer. Gelukkig ook maar, want door de regen lopen is niet echt prettig. Op de terugweg naar het hostel moesten we dat wel, maar toen kon het me niet meer schelen wat het weer ging doen. Ik was allang blij dat het de hele dag droog was gebleven en dat ik in goed gezelschap was. Elke ochtend zijn we naar een cafeetje gegaan om koffie voor hem en thee voor mij te bestellen en dan heerlijk op het terras te zitten en te praten over allerlei verschillende onderwerpen. Echt geloof me, de beste relaties zijn die waarin je goed met elkaar kunt praten, alles kunt zeggen zonder schaamte te voelen. In dat opzicht ben ik echt gezegend met hem. We hebben prachtige momenten met elkaar beleefd en daarvoor ben ik immens dankbaar. Het was serieus een droom om hem in mijn armen te kunnen sluiten na vele maanden gescheiden te zijn. Nu hoop ik natuurlijk dat we niet weer lang gescheiden zullen zijn, maar alleen het lot kan daarover bepalen geloof ik. Hoe dan ook waren dit een paar dagen om nooit meer te vergeten.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wanderlust ...

Help, ik wil weg!

Recente Reisverslagen:

19 April 2016

AMSTERDAM

17 Maart 2016

Plannen voor de zomer

10 Februari 2016

Wanderlust ...
Lilian

Gewoon een meisje die geboren is om de wereld te ontdekken en te verbeteren.

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10663

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 28 Juli 2016

España

10 Februari 2016 - 09 Juni 2016

Wanderlust ...

Landen bezocht: