Plannen voor de zomer - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lilian - WaarBenJij.nu Plannen voor de zomer - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Lilian - WaarBenJij.nu

Plannen voor de zomer

Blijf op de hoogte en volg Lilian

17 Maart 2016 | Nederland, Meppel

Hallo lieve mensen,

Vandaag leek me wel een geschikte dag om weer eens wat te schrijven. Meer dan een maand is er voorbij gegaan sinds ik de laatste keer heb geschreven en nog altijd heb ik die drang om weg te willen zijn van alles en iedereen. Alleen ik en de ruige natuur, in wat voor land dan ook.. Inmiddels ben ik alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de zomervakantie en tot nu toe wil dat aardig, hoewel ik nog niet echt goed een besluit heb kunnen nemen. Alsof ik ergens bang voor ben.. Normaal gesproken heb ik daar nooit last van, maar tegenwoordig twijfel ik echt of ik nooit dit soort angst heb gekend. Hoe dan ook, van de zomer ga ik me officieel in het diepe gooien. Ik ga iets doen waarvan niemand dacht dat ik daartoe in staat zou zijn. Wat dat is, blijft nog een geheim, maar als het zover is zal ik jullie er wel het een en ander over vertellen. Tot die tijd houd ik mijn mond dicht. :)

Tot snel met een nieuw verhaal!

Verslag uit: Nederland, Meppel

Help, ik wil weg!